მთავარიჩვენ შესახებ
ცენტრის შესახებდებულება შინაგანაწესისამსახურის ფუნქციებითანამშრომელთა ფუნქცია-მოვალეობებისტრუქტურადირექტორიმოადგილეები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სტრატეგიული გეგმა საბანკო რეკვიზიტებივირტუალური ტური2015 წლის პროგრამები2014 წლის პროგრამები 2016 წლის პროგრამები2017 წლის პროგრამები
კონკურსებისქემა
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაСхема начала деятельности учителя, его профессионального развития и продвижения по карьереՈւսուցչի գործունեություն սկսելու, մասնագիտական զարգացման և կարիերային առաջընթացի սխեմա Müəllimin iş fəaliyyətinin başlanılması, peşəkar inkişafı və karyera irəliləyişi sxemi2011-2014 წლებში პროფესიული განვითარების სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასებაკერძო სკოლების სქემასთან თავსებადობის დადგენის წესიბრძანებებივიდეო ინსტრუქციებიВидео инструкцииՎիդեո Հրահանգներ Video Təlimatlarხშირად დასმული კითხვები
პროგრამები
სტანდარტებიპესტალოციპროფესიული განათლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამამასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროგრამა ასწავლე და ისწავლე საქართველოსთან ერთადსკოლის მასწავლებელთა ონლაინ სისტემაში ჩართვა და დამეგობრება ევროპის ქვეყნების მასწავლებლებთან (eTwinning Plus)ასწავლე საქართველოსთვისდამწყები მასწავლებლის მხარდაჭერის პროგრამაინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამაარაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარების პროგრამა
რესურსებიგალერეაკონტაქტისაჯარო ინფორმაცია
ტრენერთა სკოლა 
გერმანელმა ექსპერტებმა საქართველოს პროფესიულ სასწავლო დაწესებულებებში განხორციელებული საქმიანობა შეაფასეს
?????????? ??????10 ნოემბერი , 2017

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში პროფესიული განათლების საკითხებზე გერმანელ ექსპერტებთან შეხვედრა გაიმართა. შეხვედრაზე ექსპერტებმა გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის ორგანიზაციასთან (GIZ) და სენიორ ექსპერტების სამსახურთან (SES) ერთად შექმნილი პროექტის ფარგლებში განხორციელებული სამუშაო ვიზიტი შეაფასეს და პროფესიული განათლების მასწავლებლების დახელოვნებასა და პროფესიული განათლების დუალური მოდელის დანერგვასთან დაკავშირებით შესაბამისი რეკომენდაციები გასცეს.

პროექტის ფარგლებში, სენიორ ექსპერტებმა პირველ ეტაპზე საქართველოს პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში ტურიზმის მიმართულების მასწავლებელთა საჭიროებების კვლევა განახორციელეს, ხოლო მომდევნო ეტაპზე მიზნობრივი ტრენინგები ჩაატარეს როგორც სპეციალობაში, ისე სწავლების მეთოდებში ტურიზმის, სასტუმრო მომსახურების, სერვისის მენჯმენტისა და კულინარიის მასწავლებლებისთვის.

პროექტი, მასწავლებლების საჭიროებების კვლევისა და ტრენინგების გარდა, ითვალისწინებდა ადგილობრივი და გერმანიის პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულებების თანამშრომლობის ხელშეწყობას, რათა სამომავლოდ, გერმანიაში პროფესიული განათლების მასწავლებლების სასწავლო ვიზიტები განხორციელდეს.